যোগ আসন : হৃদযন্ত্ৰ স্বাস্থ্যৱান ৰাখিবলৈ দৈনিক এই 5 টা যোগ আসন কৰক

Date:

- Advertisement -

যোগ আসনবোৰে ৰক্তচাপ নিয়ন্ত্ৰণ কৰাত, হাঁওফাঁওৰ ক্ষমতা বৃদ্ধি কৰাত আৰু ৰক্ত সঞ্চালন উন্নত কৰাত সহায় কৰিব পাৰে, যাৰ ফলত হৃদযন্ত্ৰৰ স্বাস্থ্য বৃদ্ধি হয়। হৃদযন্ত্ৰস্বাস্থ্যৱান ৰাখিবলৈ আপুনি কি কৰিব পাৰে 4 টা যোগ আসন শিকো আহক।




- Advertisement -

তাডাসন (Tadasana  – এই ভংগীমাৰ বাবে আপুনি আপোনাৰ ভৰি একেলগে বা প্ৰায় 10 চেণ্টিমিটাৰ দূৰত ৰাখি থিয় হ’ব লাগিব। আপোনাৰ দুয়োখন হাত আপোনাৰ মুৰৰ ওপৰলৈ উঠাওক, হাতৰ তলুৱা ইজনে সিজনৰ সন্মুখত ৰাখক। আপোনাৰ আঙুলিবোৰ আন্তঃসংযোগ কৰক আৰু হাতৰ তলুৱাবোৰ ওপৰলৈ বেঁকা কৰক। এতিয়া উশাহ লোৱাৰ সময়ত আৰু আপোনাৰ বাহু, কান্ধ আৰু বুকু ওপৰলৈ টানি নিয়াৰ সময়ত আপোনাৰ ভৰিৰ গোৰোহাটো মজিয়াৰ ওপৰলৈ তুলি লওক। আপুনি আপোনাৰ গোটেই শৰীৰটো আপোনাৰ ভৰিৰ আঙুলিত ভাৰসাম্য ৰাখিব লাগে। ভাৰসাম্য নোহোৱাকৈ ১০ ছেকেণ্ডৰ বাবে এই স্থিতিত থাকিব। তাৰ পিছত উশাহ এৰি প্ৰথমে গোৰোহা আৰু তাৰ পিছত হাত নমাই দিয়ক। আপুনি এই টো ১০ বাৰ কৰিব পাৰে।





গোমুখসন (Gomukhasana) – মজিয়াত বহক আৰু আপোনাৰ দুয়োখন ভৰি আপোনাৰ শৰীৰৰ সন্মুখত আপোনাৰ আঁঠুৰ ওপৰত ৰাখক। বাওঁ ভৰিখন সোঁ ভৰিৰ তলত এনেদৰে পিছলাই দিয়ক যাতে বাওঁ গোৰোহাটোৱে সোঁ কঁকালৰ বাহিৰৰ অংশস্পৰ্শ কৰে। সোঁ গোৰোহাটো বাওঁ কঁকালৰ বাহিৰৰ অংশত ৰাখক। আপোনাৰ ভৰি এনেদৰে মিলাওক যাতে আপোনাৰ সোঁ আঁঠু আপোনাৰ বাওঁ আঁঠুৰ ওপৰত থাকে। আপোনাৰ ভৰি স্থিতিত থকাৰ পিছত, কিলাকুটি বেঁকা কৰি আপোনাৰ সোঁ হাত বেঁকা কৰক আৰু ইয়াক তলৰ পৰা আপোনাৰ পিঠিৰ পিছফালৰ পৰা লৰচৰ কৰক আৰু আপোনাৰ সোঁ হাতৰ পিছফালটো আপোনাৰ মেৰুদণ্ডৰ ওপৰত ৰাখক। আপোনাৰ বাওঁ হাত পোন কৈ দাঙক, কিলাকুটিৰে বেঁকা কৰক আৰু বাওঁ হাতৰ তলুৱাটো আপোনাৰ বাওঁ কান্ধৰ পিছফালে ৰাখক। এতিয়া দুয়োখন হাতৰ আঙুলি পিছফালে ধৰিবলৈ চেষ্টা কৰক। আপোনাৰ আঙুলি বোৰ ধৰি থাকোঁতে মুৰ আৰু মেৰুদণ্ড পোন কৰি ৰাখিব। এই স্থিতিত দুই মিনিটৰ বাবে থাকিব।




সৰ্বঙ্গসন – মুৰ, মেৰুদণ্ড আৰু ভৰি পোনকৈ ৰাখি আপোনাৰ পিঠিত শুই থাকক। হাতবোৰ আপোনাৰ শৰীৰৰ কাষত ৰাখক। হাতৰ তলুৱাবোৰ তললৈ থাকে। আপোনাৰ কেন্দ্ৰটো টান কৰক আৰু আপোনাৰ হাতৰ সহায়ত আপোনাৰ ভৰি বতাহত ওপৰলৈ উঠাওক। যেতিয়া ভৰিবোৰ পোন কৈ বতাহত থাকে, আপোনাৰ নিতম্ব আৰু মেৰুদণ্ড মজিয়াৰ ওপৰলৈ তুলি লওঁক, লগতে আপোনাৰ কিলাকুটি বেঁকা কৰক আৰু আপোনাৰ হাতৰ তলুৱাও ওপৰলৈ বেঁকা কৰক আৰু সেইবোৰ আপোনাৰ পিঠিৰ ঠিক পিছফালে, আপোনাৰ পিঠিৰ ঠিক পিছফালে ৰাখক। আপোনাৰ হাতৰ তলুৱাৰে, আপোনাৰ পিঠিখন আপোনাৰ থুঁতৰিৰ দ্বাৰা পুতি থোৱা স্থানলৈ আগলৈ ঠেলি দিয়ক। যেতিয়ালৈকে আপুনি আৰামদায়ক অনুভৱ কৰে তেতিয়ালৈকে এই স্থিতিত থাকিবলৈ চেষ্টা কৰক। তাৰ পিছত লাহে লাহে আপোনাৰ পিঠি, কঁকাল আৰু তাৰ পিছত ভৰি মজিয়াত তললৈ লৈ আৰম্ভণি স্থিতিলৈ ঘূৰি আহক। এক মিনিটৰ বাবে জিৰণি লওক আৰু তাৰ পিছত এই আছানাটো ৫ বাৰ পুনৰাবৃত্তি কৰক।






দলং-ভঙ্গী  (Setu Bandhasana – আপোনাৰ ভৰি পোন কৈ আগলৈ, পিছফালে আৰু হাতৰ তলুৱা বোৰ শৰীৰৰ দুয়োফালে মজিয়াত বিয়পাই মজিয়াত বহক। আপোনাৰ হাতৰ তলুৱাআপোনাৰ নিতম্বৰ 30 চেমি পিছফালে স্থানান্তৰ কৰক। আপোনাৰ কিলাকুটি পোন ৰাখিব। এতিয়া আপোনাৰ কঁকাল ওপৰলৈ উঠাওক আৰু আপোনাৰ শৰীৰ কান্ধৰ পৰা গোৰোহালৈ এটা শাৰীত আছে। অৱস্থানত থকাৰ পিছত, আপোনাৰ ডিঙি ঢিলা কৰক। আপোনাৰ ভৰি আৰু বাহু পোন কৰি ৰাখি আপোনাৰ ভৰি মাটিত সমতল ৰাখিবলৈ চেষ্টা কৰিব। যিমান সম্ভৱ এই স্থিতিত থাকক আৰু তাৰ পিছত লাহে লাহে আপোনাৰ কঁকাল মজিয়াত নমাই দিয়ক আৰু কেইমিনিটমান জিৰণি লওক।


MUST READ  Life Style :সৌন্দৰ্য্যৰ ভিটামিন (Vitamin) ৰ বিষয়ে জানেনে? ইহঁতৰ অভাৱৰ বাবে ছালৰ ক্ষতি হ’ব পাৰে।
- Advertisement -

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related

উচ্চ ৰক্তচাপ (High Blood Pressure ): এক নিৰৱ হত্যাকাৰী (Silent Killer)আৰু ইয়াৰ পৰিচালনাৰ উপায়

High Blood Pressure : বিশ্বজুৰি প্ৰতিজন প্ৰাপ্তবয়স্কৰ ভিতৰত প্ৰায়...

নিৰামিষভোজীতো প্ৰটিন-ভিটামিন প্ৰচুৰ পৰিমাণে থাকে ।

মাছ আৰু মাংস খালে পৰ্যাপ্ত পৰিমাণৰ প্ৰটিন আৰু ভিটামিন...

Life Style : লাইফস্টাইলৰ সৈতে Summer চ’ৰ্চা: এটি স্বাস্থ্যকৰ পৰিসৰে Summer ৰ যতন

লাইফস্টাইলৰ সৈতে Summer চ'ৰ্চা: এটি স্বাস্থ্যকৰ পৰিসৰে Summer ৰ...

Herbal tea: এই বনৌষধি চাহ খালী পেটত খাব লাগে।

সাৰ পাই সেই গৰম পানীয়ৰ চাহ নোখোৱাকৈ দিনটো আৰম্ভ...