Health :এই পুষ্টিকৰ উপাদানসমূহৰ অভাৱত এই পুষ্টিকৰ উপাদানসমূহৰ অভাৱত চুলি সৰে।

Date:

- Advertisement -




- Advertisement -

 Health: সঘনাই নখ ভাঙি যোৱা আৰু অত্যধিক চুলি সৰি পৰাটো আওকাণ কৰিব নালাগে। ইয়াৰ আঁৰৰ কাৰণ হ’ব পাৰে আপোনাৰ শৰীৰত ভিটামিন আৰু প্ৰ’টিনৰ অভাৱ।

Hair Fall

 

বেছিভাগ মানুহেই চুলি সৰা, নখ ভঙা আদি স্বাস্থ্যজনিত সমস্যাক আওকাণ কৰে, ইয়াক সৰু সমস্যা বুলি গণ্য কৰে, কিন্তু কেতিয়াবা ইয়াৰ আঁৰত ডাঙৰ ডাঙৰ কাৰণ থাকে। শৰীৰত যেতিয়া কোনো ৰোগ হ’বলৈ আৰম্ভ কৰে বা কোনো পুষ্টিকৰ উপাদানৰ অভাৱ হয় তেতিয়া ইয়াৰ প্ৰভাৱ প্ৰথমে সৰু সৰু স্বাস্থ্যজনিত সমস্যাৰ ৰূপত দেখা যায়, যিবোৰক আওকাণ কৰা উচিত নহয়। চুলি সৰা আৰু সঘনাই নখ ভাঙিলে শৰীৰত ভিটামিন ‘বি ৭’ (বায়’টিন বুলিও জনা যায়)ৰ অভাৱৰ ইংগিত পোৱা যায়। ইয়াৰ উপৰিও প্ৰটিনৰ অভাৱত চুলি আৰু নখবোৰো প্ৰাণহীন হৈ পৰে।

- Advertisement -

 

যদি আপুনি অহৰহ চুলি সৰা আৰু নখ ভাঙি যোৱাৰ সমস্যাৰ সৈতে যুঁজি আছে, তেন্তে আপোনাৰ খাদ্যাভ্যাস উন্নত কৰক। প্ৰটিন আৰু ভিটামিন বি ৭ সমৃদ্ধ খাদ্য খাব লাগে। ইয়াৰ দ্বাৰা আপোনাৰ চুলি আৰু নখ শক্তিশালী হোৱাই নহয় আন বহুতো স্বাস্থ্যজনিত সমস্যাৰ পৰাও ৰক্ষা পৰিব। গতিকে B7 আৰু প্ৰটিনৰ অভাৱ দূৰ কৰিবলৈ কোনবোৰ খাদ্য খাদ্য তালিকাত অন্তৰ্ভুক্ত কৰিব লাগে জনাওক।

 

খাদ্যত আলমণ্ড অন্তৰ্ভুক্ত কৰক

খাদ্যত আলমণ্ড অন্তৰ্ভুক্ত কৰিলে কেৱল প্ৰটিনৰ অভাৱেই ক্ষতিপূৰণ দিব পৰা নাযায়, ইয়াৰ লগতে বায়’টিন অৰ্থাৎ বি ৭ আৰু অসংপৃক্ত চৰ্বিও ইয়াত পোৱা যায়। আলমণ্ড ৰাতি পানীত তিয়াই ৰাতিপুৱা খাব পাৰি বা শ্বেক ইত্যাদিত দি সেৱন কৰিব পাৰি। ইয়াৰ দ্বাৰা আপোনাৰ চুলি আৰু নখৰ বৃদ্ধিৰ বাবে উপকাৰী হ’ব আৰু লগতে আপোনাৰ হৃদযন্ত্ৰৰ স্বাস্থ্যৰ বাবেও উপকাৰী হ’ব।

- Advertisement -

 

কণীৰ পৰা প্ৰটিন পাব

কণীক প্ৰটিনৰ উৎকৃষ্ট উৎস বুলি গণ্য কৰা হয়, আনহাতে ভিটামিন বি ইয়াৰ হালধীয়া অংশতো পোৱা যায়। খাদ্য তালিকাত কণী অন্তৰ্ভুক্ত কৰিলে আপুনি সুস্থ চুলিৰ লগতে শক্তিশালী নখ আৰু সুস্থ ছাল পাব পাৰে। ইয়াৰ উপৰিও ইয়াৰ আন বহুতো উপকাৰো আছে। অৱশ্যে কণী প্ৰচুৰ পৰিমাণে নাখাব।

 

যদি আপুনি নিৰামিষভোজী তেন্তে এই খাদ্য খাওক

প্ৰটিনৰ অভাৱ পূৰণ কৰিবলৈ নিৰামিষভোজী লোকে সৰিয়হ, পনিৰ, গাখীৰ, দৈ আৰু দালি আদি বস্তু নিজৰ খাদ্য তালিকাত অন্তৰ্ভুক্ত কৰিব পাৰে। যদি আপুনি প্ৰটিন সমৃদ্ধ খাদ্য পালন কৰিব বিচাৰে তেন্তে বিশেষজ্ঞৰ পৰামৰ্শ ল’ব পাৰে, কাৰণ শৰীৰৰ ওজন অনুসৰি প্ৰটিন গ্ৰহণ কৰাটো সদায় সঠিক।

- Advertisement -

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related