Life Style: আপুনিও এই শাক-পাচলিবোৰ বেছিকৈ খাইছে নেকি, ই আপোনাৰ স্বাস্থ্যৰ ক্ষতি কৰিব পাৰে! কেনেকৈ জানো আহক

Date:

- Advertisement -

 

Life Style : শাক-পাচলিঃ শৰীৰ সুস্থ কৰি ৰাখিবলৈ যিমান পাৰি সিমান ফলমূল আৰু শাক-পাচলি সেৱন কৰাটো বাঞ্ছনীয়। কিন্তু কিছুমান শাক-পাচলি আছে যিবোৰ বেছিকৈ খোৱাটো স্বাস্থ্যৰ বাবে বিপদজনক হ’ব পাৰে।

- Advertisement -

 

আপুনিও এই শাক-পাচলিবোৰ বেছিকৈ খাইছে নেকি, ই আপোনাৰ স্বাস্থ্যৰ ক্ষতি কৰিব পাৰে

যদি আপুনি সুস্থ হ’ব বিচাৰে তেন্তে জাংক ফুডৰ পৰা আঁতৰি থাকক – আপুনিও নিশ্চয় এই কথা বহুবাৰ শুনিছে। স্বাস্থ্য বিশেষজ্ঞসকলেও শৰীৰটো সুস্থ কৰি ৰাখিবলৈ যিমান পাৰি সিমান ফলমূল আৰু শাক-পাচলি খাবলৈ পৰামৰ্শ দিয়ে। কিন্তু স্বাস্থ্য বিশেষজ্ঞৰ মতে কেতিয়াবা শাক-পাচলি খোৱাটো স্বাস্থ্যৰ বাবে বিপদজনক হ’ব পাৰে।

 

শাক-পাচলিত ভিটামিন, খনিজ পদাৰ্থ আৰু আইৰণকে ধৰি বহুতো পুষ্টিকৰ উপাদান থাকে, যি খাদ্য গ্ৰহণ কৰাটো স্বাস্থ্যৰ বাবে অতি উপকাৰী বুলি বিবেচিত হয়। কিন্তু কিছুমান শাক-পাচলি আছে যিবোৰ অতিৰিক্তভাৱে খালে স্বাস্থ্যজনিত বহু সমস্যাৰ সৃষ্টি হ’ব পাৰে। আমাক তেওঁলোকৰ বিষয়ে জনাওক…

- Advertisement -

 

আলু

 

প্ৰতিটো ঘৰৰ পাকঘৰত কিছুমান থাকিব পাৰে বা নাথাকিবও পাৰে, কিন্তু আলু নিশ্চয় পোৱা যাব। কেৱল আলুৰ পৰাই শাক-পাচলি তৈয়াৰ কৰাই নহয় বহুতো জলপানো তৈয়াৰ কৰা হয়। কিন্তু অতিমাত্ৰা খালে স্বাস্থ্যৰ বাবে বিপদজনক হ’ব পাৰে। বিশেষকৈ যিসকলে ওজন কমাবলৈ চিন্তিত, তেওঁলোকে আলু খোৱাৰ পৰা বিৰত থাকিব লাগে। আলুৰ সলনি মিঠা আলু খাব পাৰি।

- Advertisement -

 

মটৰ

 

পটল যি খাদ্যত সোৱাদযুক্ত, অতিৰিক্তভাৱে সেৱন কৰিলে, তেতিয়া ই শৰীৰৰ ক্ষতিও কৰে। যদি আপুনি আপোনাৰ ডায়েটিং প্লেনত কাৰ্ব গ্ৰহণৰ যত্ন লৈছে, তেন্তে পটল চিন্তাশীলভাৱে গ্ৰহণ কৰক। যদিও ই ভাল আঁহৰ উৎস কিন্তু ই আপোনাৰ পেটটোও বৃদ্ধি কৰে।

 

টিনত ভৰোৱা টমেটো

 

কিছুমানে টিনপাতৰ টমেটো খাবলৈ ভাল পায় যদিও স্বাস্থ্যৰ দৃষ্টিকোণৰ পৰা ই ভাল নহয়। টিনত ভৰোৱা টমেটোত উচ্চ পৰিমাণৰ ছডিয়াম থাকে, যাৰ ফলত আপোনাৰ বহু ক্ষতি হ’ব পাৰে। টিনপাতৰ টমেটোৰ সলনি সতেজ টমেটো খাব লাগে।

 

বুটমাহ

 

আচলতে বুটমাহ অতি উপকাৰী বুলি গণ্য কৰা হয়। ইয়াত আঁহৰ সমৃদ্ধ উৎস। কিন্তু ডায়েবেটিছ ৰোগীয়ে ইয়াৰ পৰা দূৰত্ব বজাই ৰাখিব লাগে। ইয়াক অতিমাত্ৰা খালে তেজত শৰ্কৰা বৃদ্ধি পাব পাৰে। ইয়াৰ উপৰিও কুঁহিয়াৰৰ গ্লাইচেমিক সূচকাংক অধিক। যাৰ বাবে চেনি বৃদ্ধি হ’ব পাৰে। গতিকে এতিয়াৰ পৰা আপুনিও খাদ্য তালিকাত শাক-পাচলি সাৱধানে অন্তৰ্ভুক্ত কৰিব লাগে।

- Advertisement -

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related