গাখীৰ খোৱাৰ সময়ত এই বোৰ কথা মনত ৰাখিব

Date:

- Advertisement -


গাখীৰ খোৱাৰ সময়ত এই বোৰ কথা মনত ৰাখিব


- Advertisement -

গাখীৰ স্বাস্থ্যৰ বাবে অতি উপকাৰী। গাখীৰত মূল্যৱান পুষ্টি থাকে যি কেলচিয়াম আৰু প্ৰ’টিনসহ বৰ্ধিত শৰীৰক সহায় কৰে।গাখীৰ স্বাস্থ্যৰ বাবে অতি উপকাৰী। অৱশ্যে, বিভিন্ন অধ্যয়নত দাবী কৰা হৈছে যে গাখীৰ শৰীৰৰ বাবে ভাল বা বেয়া।


গাখীৰ খোৱাৰ সময়ত এই বোৰ কথা মনত ৰাখিব


- Advertisement -

1- যদি আপুনি আহাৰ গ্ৰহণ কৰাৰ পিছত গাখীৰ খায়, কেৱল আধা ভৰ্তি খাব, অন্যথা আপোনাৰ হজমৰ সমস্যা হ’ব পাৰে।


2- বেঙেনা আৰু পিয়াজৰ খাদ্যৰ সৈতে গাখীৰ নাখাব, ইয়াৰ ফলত ছালৰ ৰোগ হ’ব পাৰে।


- Advertisement -

3- কেতিয়াও মাছ আৰু নন-ভেজৰ সৈতে গাখীৰ নাখাব। ইয়াৰ ফলত ছালত বগা দাগ বা লিউকোডাৰ্মা হ’ব পাৰে।


4- আহাৰ খোৱাৰ লগে লগে গাখীৰ নাখাব। ইয়াৰ ফলত পাকস্থলীত গধুৰতা আৰু হজমৰ সমস্যা হ’ব পাৰে।


5- গাখীৰেৰে নিমখীয়া বস্তু খোৱা পৰিহাৰ কৰিব।

- Advertisement -

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related