সূৰ্যৰ পোহৰৰ পৰা কি ভিটামিন পোৱা যায় জানি লওঁক আৰু হাড়বোৰ কেনেকৈ শক্তিশালী কৰিব ৷

Date:

- Advertisement -

সূৰ্যৰ পোহৰৰ পৰা কি ভিটামিন পোৱা যায় জানি লওঁক আৰু হাড়বোৰ কেনেকৈ শক্তিশালী কৰিব ৷ What vitamin does sunlight provide ?

সূৰ্যৰ পোহৰৰ পৰা কি ভিটামিন পোৱা যায় জানি লওঁক আৰু হাড়বোৰ কেনেকৈ শক্তিশালী কৰিব ৷ What vitamin does sunlight provide ?

- Advertisement -

জীৱনত সূৰ্যৰ যথেষ্ট গুৰুত্ব আছে। যেতিয়া ৰাতিপুৱা সূৰ্যৰ পোহৰ মুখলৈ আহে, টোপনিও খুলিবলৈ আৰম্ভ কৰে। প্ৰাকৃতিক ধৰণে খোলা টোপনি সদায় স্বাস্থ্যৰ বাবে ভাল। সূৰ্যৰ উজ্জ্বলতাই গ্ৰীষ্মকালত বিভিন্ন ধৰণৰ ৰোগৰ আশংকা কৰে। উদাহৰণ স্বৰূপে, খাদ্যৰ বিষক্ৰিয়া, পানীৰ অভাৱ, বদহজম, ছালৰ কৰ্কট ৰোগ ইত্যাদি, কিন্তু সূৰ্যই আপোনাৰ শৰীৰ শক্তিশালী কৰিবলৈ আটাইতকৈ গুৰুত্বপূৰ্ণ ভিটামিনপ্ৰদান কৰে।


Also Read : Durga Puja 2021: দেৱী দুৰ্গাৰ এইবাৰ আগমন আৰু গমন কিহত? মহালয়া কেতিয়া ? ষষ্ঠী সপ্তমী নবমী আৰু দশমী কেতিয়া সম্পূৰ্ণ সময়সূচী ?


- Advertisement -


যেতিয়া শৰীৰত ভিটামিনৰ অভাৱ আৰম্ভ হয়, হাড়বোৰ দুৰ্বল হ’বলৈ আৰম্ভ কৰে, ডাক্তৰে আপোনাক সূৰ্যৰ পোহৰ ল’বলৈ পৰামৰ্শ দিব। অৱশ্যে, আপুনি কেৱল পুৱা 7 বজাৰ পৰা ৰাতিপুৱা 9 বজালৈ কেৱল সূৰ্যৰ পোহৰ ল’ব পাৰে, অৰ্থাৎ মাত্ৰ 2 ঘণ্টাৰ ভিতৰত যিকোনো সময়তে। অন্যথা, ই ক্ষতিকাৰক।


প্ৰতি ৰাতিপুৱা মাত্ৰ 15 মিনিটৰ সূৰ্যৰ পোহৰ গ্ৰহণ কৰিলে হাড় শক্তিশালী হয়, চাপ হ্ৰাস হয়, ভোক উন্নত হয় আৰু টোপনি উন্নত হয়, কিয়নো সূৰ্যৰ পৰা ভিটামিনৰ পৰিমাণ আমাৰ শৰীৰত উপনীত হয়।

- Advertisement -


নিয়মীয়া সূৰ্যৰ পোহৰ গ্ৰহণ কৰিলে কেতিয়াও আপোনাৰ শৰীৰত ভিটামিন ডি-ৰ অভাৱ নহয়। ৰাতিপুৱা 15 মিনিটৰ ৰ’দ শিশুৰ পৰা বৃদ্ধলৈকে সকলোৱে ল’ব লাগে।

For any Updates Subscribe Our Telegram Channel–Telegram
Like Facebook Page–Facebook

- Advertisement -

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related